diumenge, 11 de juliol del 2010

Ruta circular "Gias Clarabide,Gourgs Blancs,Jean Arlaud "3ª part









El fons el posets des de el Cim Gias .






Més vistes des de el Cim a ma dreta . El Cim Clarabide


















Vaig trobar uns companys de terras de Castelló
hi vaig aprofitar a fer una foto per congelar al moment.































Aprofito la companyia hi estic una estoneta amb ells.
Cim Clarabide.


















la Cresta del Gourgs Blancs.


















Jo tot sol vaig em la raserca del meu somny.












































Un cop d'ull a ma esquerra el Cim Gias i a ma dreta
Cim Clarabide.



















Seguim las fites .

















































































Ja al Cim del Gourgs Blancs.


































































Quina vistes ....

















Joanet des de  el Cim del Gourg Blans.


































Qui pas emb pasos de III+ per una placa espactacular.


















































Ja queden només pujet l'agulla Jean Arlaud.
Quatre passets i un muret de cinc metres
de nivell III+ hi lo de més és n`ha fent .

















l'agulla Jean Arlaud .

















Impressionat.


















Quina baixadeta des d'aquest cim no es llest facil .



















Per fí he pogut fet el meu gran somny pujar el "Gourgs Blancs"














El camí de tornada i un bon record.

Nosaltres EL Juanmartí de Jerez de la Frontera
               Joanet de L'Hospitalet.

1 comentari:

  1. Ricard Montalban21/9/10

    Joan quina passada les fotos, i el text...tu sol camí dels teus somnis...enhorabona!!!
    Ricard

    ResponElimina