diumenge, 28 de febrer del 2010

Garraf-Pic del Martell-Via Chumy Chumez












Chumy Chumez és un humorista gráfic, escritor i director de cine espanyol.


 
Hola Companys Avui hem volgut tornar a terras Kàrtiscas i el Pic del Martell és una d'ellas per poder disfrutar de la seva roca hem triat la Via Chumy Chumez 6a
 
Via Chumy Chumez 110 m 6a
Material : tascons i friends
Equipament: Parabolts Vermells
Llargs 35,40, 35 40
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inscripció a peu de via 
 
 
 
 
 Començament una mica delicat V-  



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  Segon llarg més dificil V+ i una mica més
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aqui on te trovas el pas més complicat de la via .
A la ressenya possat 6a.  Personalment  li posaria 6b o Ao.
Jose pujant el segon llarg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tercer llarg molt maco amb passos atlèctics
IV+ i un passet de V+.




   
 
 
 Quart llarg  sencill  a passos de IV+ III

 
Dalt del cim.


 Cordades: Jose  i  Joanet



NOTA: Via molt maca ( és un 10 )

                                      

1 comentari:

  1. Felicitats per la via. Ja fa uns quants anys que la vaig fer, tot i que la zona no m'agrada gens.

    Al passet de V+ del tercer llarg em vaig fotre un parell de vols per un peu que em relliscava.

    I el segon també el vaig trobar més dur del que diu la ressenya, potser per que la roca està molt polida pel pas de cordades.

    Salut i records

    ResponElimina